ZWROTY I REKLAMACJE

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: ubranka.dazuda@gmail.com

 

Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres:

Dazuda Justyna Kłopotowska

ul. Miła 11

05-090 Rybie

tel. 531 986 731

 

Istnieje możliwość zwrotu również do paczkomatu - w tym celu prosimy o kontakt ubranka.dazuda@gmail.com w odpowiedzi podamy wszelkie dane potrzebne do wysyłki.

 

Zwracany produkt należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Nie przyjmujemy paczek zwrotnych za pobraniem.

Koszt odesłania zwracanego towaru ponosi kupujący.

 

Odsyłany towar - zwrot powinien być w stanie niezmienionym. Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

Odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

 

Dokonane przez Ciebie płatności zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. 

Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

 

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się w dniu objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.

 

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

 

Reklamacje

W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo do reklamacji.

 

Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:

Dazuda Justyna Kłopotowska

ul. Miła 11

05-090 Rybie

tel 531 986 731

 

 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem czy do paczkomatu.

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.

W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sprzedający ponosi koszty odesłania towaru.

Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.

 

Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl