Zwrot Reklamacja Wymiana

Odstąpienie od umowy

FORMULARZ ZWROTU MOŻNA POBRAĆ KLIKAJĄC W PRZYCISK PONIŻEJ

Zgodnie z prawem każdy Konsument ma prawo do odstąpienia umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni kalendarzowych  od otrzymania paczki.

Ile dni ma sklep internetowy na zwrot płatności?
Jest to 14 dni od dnia, w którym osoba uprawniona poinformowała sprzedawcę, że odstępuje od umowy. Sprzedawca może jednak wydłużyć ten termin, jeśli uzależni zwrot płatności od tego, czy wcześniej otrzyma produkt od kupującego lub potwierdzenie jego odesłania.

W przypadku, gdy nastąpiło zmniejszenie wartości towaru wynikające z obchodzenia się z nim przez Klienta w sposób inny niż niezbędny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonalności Sklep może obniżyć kwotę zwrotu płatności za towar.

W przypadku, gdy zamówienie obejmowało kilka towarów, a konsument zwraca tylko część z nich, wówczas zwrócimy płatność tylko za zwracane towary.

ZWRACANY TOWAR NALEŻY ODESŁAĆ NA PONIŻSZY ADRES:
Dazuda Justyna Kłopotowska
ul. Miła 11
05-090 Rybie
tel. +48 531 986 731

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.

Proszę odesłać lub przekazać nam towar niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo towar przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towarów (odesłania do nas paczki we własnym zakresie).

Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać zapakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu. Pieniądze zwracamy maksymalnie w ciągu 14 dni.

Wymiana

1. Zwróć produkty

W sklepie bellatine.pl wymiana towaru polega na zwrocie (odstąpieniu od umowy) wybranych artykułów, następnie złożeniu i opłaceniu nowego niezależnego zamówienia.

2. Złóż nowe zamówienie
Nowe zamówienie możesz złożyć niezależnie, nawet w tym samym dniu w którym dokonałaś/eś zwrotu produktów. W zamówieniu możesz wybrać dowolny inny model, rozmiar i kolor.

Reklamacja

FORMULARZ REKLAMACJI MOŻNA POBRAĆ KLIKAJĄC W PRZYCISK PONIŻEJ

W przypadku stwierdzenia wady produktu należy się z nami skontaktować drogą e­mailową w celu zgłoszenia reklamacji.
Reklamowany towar wraz z wypełnionym i podpisanym formularzem oraz paragonem lub fakturą należy odesłać na poniższy adres:
Dazuda Justyna Kłopotowska
ul. Miła 11
05-090 Rybie
tel. +48 531 986 731

UWAGA!

Nie przyjmujemy przesyłek odesłanych do nas w formie „za pobraniem” lub do paczkomatu.
Zwracany przez Klienta Towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Reklamacje rozpatrujemy w terminie do 14 dni o jej wynikach poinformujemy droga e­mailową.

Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymać
10% zniżki na pierwsze zakupy.
Bądź na bieżąco z naszymi ofertami specjalnymi.